Asumisen luotettava
asiantuntija

Lähtökohtana asukkaat
ja asumisen mukavuus

Myyrmäen Huolto Oy on alueen taloyhtiöiden omistama, taloyhtiöiden isännöinti ja kiinteistönhuoltopalveluja tarjoava hyvän asumisen asiantuntijayritys. Visiomme on tuottaa palvelumme erittäin laadukkaasti, mutta kohtuulliseen hintaan.

Meillä on kyky tarkastella asumista pitkäjänteisesti. Kehitämme isännöintiä asiakasyhtiöidemme edun mukaisesti ja nykyaikaista tekniikkaa hyödyntäen.Koska koti on yleensä suurin omaisuutemme, on siitä huolehtiminen ja sen arvon säilyttäminen kuin rahan laittamista pankkiin. Tässä tärkeässä työssä isännöitsijöillämme on tukenaan vankka taustajoukko teknisiä isännöitsijöitä ja taloushallinnon ammattilaisia.

Taloushallinto-osaamisemme on huippuluokkaa. Kouluttaudumme jatkuvasti, pidämme ohjelmistot ajan tasalla ja linkitämme taloushallinnon ohjelmistoja kiinteistönhuoltotoimintaan.

Huoltomme toimintaperiaatteena on olla “kuin oma talonmies”. Se tarkoittaa, että tunnemme talot, niiden asukkaat sekä heidän tarpeensa ja odotuksensa. Olemme läsnä asiakkaidemme arjessa ja hoidamme heidän kotejaan suunnitelmallisesti ja pitkäjänteisesti.

Asiakaspalveluumme on helppo tulla tai soittaa. Kokeneet asiakaspalvelijamme antavat henkilökohtaista palvelua kaikille sitä tarvitseville, mutta mobiiliaikakaudella ilmoitusasiat ovat hoidettavissa kätevästi myös kotisivujemme kautta.

Tärkeimpänä ohjenuoranamme toimivat asiakkaidemme toiveet ja odotukset. Etsimme aktiivisesti uusia yhteistyömahdollisuuksia ja toimintamalleja, joilla voimme säästää asiakkaidemme rahaa. Huolehdimme myös aktiivisesta tiedotuksesta, jotta asiakkaillamme on enemmän tietoa asumiseen liittyvien päätöstensä tueksi.

Me säilytämme asuntosi arvon ja huolehdimme myös yhtiön asukkaiden hyvinvoinnista ja viihtyvyydestä. Tervetuloa asiakkaaksemme!


Mika Lehtonen
toimitusjohtaja

Laadukasta palvelua
kohtuulliseen hintaan.

2
MYYRMÄEN HUOLTO

Taloyhtiöiden asialla jo puoli vuosisataa

Myyrmäen Huolto Oy on toiminut asiakkaidensa parhaaksi jo puoli vuosisataa. Olemme voittoa tavoittelematon yhtiö, joka tuottaa laadukkaita isännöinti- ja kiinteistönhuoltopalveluita kohtuulliseen hintaan. Yhtiömme omistajia ovat 60 myyrmäkeläistä taloyhtiötä ja palveluitamme hyödyntää reilusti yli sata taloyhtiötä Myyrmäessä ja muualla pääkaupunkiseudulla.

Palveluksessamme työskentelee hallinnollisia isännöitsijöitä, teknisiä isännöitsijöitä, taloushallinnon ammattilaisia ja kiinteistönhuoltotyön osaajia. Työntekijämme ovat kiinteistöalan kokeneita asiantuntijoita, jotka kehittävät omaa osaamistaan jatkuvasti. Tämä tarkoittaa, että meidän ja asiakkaidemme käytössä on aina alan ajantasaisin tieto.

Klikkaa ja katso videomme

Myyrmäen Huolto
on täyden palvelun talo,
josta saa kaikki asumisen
palvelut samalta
tiskiltä.

3
MYYRMÄEN HUOLTO

Avointa ja luotettavaa palvelua

Toimintamme keskiössä on viisi tärkeää arvoa, joita noudatamme työssämme joka päivä.Toimimme tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa, minkä lisäksi kehitämme jatkuvasti entistä tehokkaampia toimintamalleja ja uusia palveluita.

Autamme taloyhtiöitä saavuttamaan säästöjä oikea-aikaisella korjausrakentamisella. Lisäksi nostamme asumismukavuutta tarkastamalla määräajoin mm. vesikalusteiden ja muiden rakenneosien kunnon.

Vaikka palvelutarjontamme on laaja ja perusteellinen, ovat laskumme kohtuulliset. Perimme asiakkailtamme vain ne kulut, jotka ovat välttämättömiä korkealaatuisen toimintamme ylläpitämiseen.

Myyrmäen Huollon arvot:

  • vuorovaikutus
  • palveluhalukkuus
  • luotettavuus
  • keskinäinen arvostus
  • ekologisuus

4
MYYRMÄEN HUOLTO

Tuoretta tietoa taloyhtiön asioista

Asukaslähtöisen toimintamallimme lähtökohta on avoin tiedottaminen ja asiakkaiden kuunteleminen.

Tiedotuksen tukena toimii Meidän taloyhtiö -lehti, jossa esittelemme kiinteistöalan ajankohtaisia asioita ja hallitustyöskentelyn uusia tuulia helposti luettavassa muodossa. Lehti jaetaan kahdesti vuodessa kaikille asiakasyhtiöidemme asukkaille.

Klikkaa tästä ja
lue viimeisin numero

Täyden palvelun malli

5
MYYRMÄEN HUOLTO

Ammattitaitoista isännöintiä

Kokeneet ja koulutetut isännöitsijämme ymmärtävät kiinteistön elinkaaren ja asukkaiden tarpeet. Työskentelemme pitkäjänteisesti sen eteen, että kiinteistöt pysyvät kunnossa, asumiskustannukset kohtuullisina ja asuntojen arvo hyvänä.

Maineemme laadukkaan ja asiakaslähtöisen isännöintipalvelun tarjoajana on kiirinyt myös päätoiminta-alueemme ulkopuolelle. Nykyään tarjoammekin isännöintipalveluja Myyrmäen lisäksi myös muualla pääkaupunkiseudulla.

Isännöitsijän tehtävät

Isännöitsijän hallinnollisiin tehtäviin kuuluvat hallituksen kokousten ja yhtiökokousten järjestäminen sekä niihin osallistuminen asioiden esittelijänä ja sihteerinä. Isännöitsijä pitää huolta siitä, että taloyhtiön sopimukset laaditaan ammattitaitoisesti ja yhtiön etujen mukaisesti, sekä valvoo, että kaikessa toiminnassa noudatetaan sopimuksia, viranomaisten määräyksiä ja taloyhtiön järjestyssääntöjä. Isännöitsijä vastaa myös viranomaisille tehtävistä ilmoituksista.

Isännöitsijän taloudellisiin tehtäviin kuuluvat talousarvion laadinta ja seuranta, maksuvalmiudesta huolehtiminen sekä korjaushankkeiden rahoitussuunnittelu.

Isännöitsijän teknisiä tehtäviä ovat kiinteistönhoitotöiden järjestely ja valvonta, korjausten ja kunnossapitotöiden suunnittelu ja valvonta, tarpeellisten katselmusten ja tarkastusten järjestäminen sekä korjaussuunnitelmien ja kustannusarvioiden laatiminen. Isännöitsijä toimii yhtiön edunvalvojana osakkaan tekemissä muutostöissä sekä huoleh-tii rakennuksen korjaamisesta ja kunnossapidosta.

6
MYYRMÄEN HUOLTO

Laadukkaat talous-
hallinnon palvelut

Asiakkaamme saavat meiltä myös lakien ja asetusten mukaista kirjanpitopalvelua. Laadimme taloyhtiöiden tuloslaskelmat, tilinpäätökset ja veroilmoitukset, keräämme osakkailta vastikkeet sekä hoidamme ammattitaidolla lainaosuus- ja korjauslainojen laskelmat.

7
MYYRMÄEN HUOLTO

Asiantuntemusta
suuriin ja pieniin
remontteihin

Tekninen isännöitsijä valvoo asiakkaan etuja

Tekniset isännöitsijämme toimivat kiinteistöjen ylläpidon teknisinä asiantuntijoina ja valvovat kiinteistöissä tehtäviä korjauksia sekä asukkaiden etuja.

Vahva osaamisemme ja pitkä kokemuksemme korostuvat, kun kiinteistössä suunnitellaan laajempaa remonttia, kuten vesieristystöitä, julkisivu-, katto- ja putkiremontteja.

Ennakoimme korjausten tarvetta ja päätämme oikean ajankohdan yhdessä taloyhtiön hallituksen kanssa. Lisäksi kilpailutamme ja valitsemme työn suunnittelijan, urakoitsijan ja valvojan. Remonttien suunnitteluun osallistuvat myös taloushallinnon ammattilaisemme, jotka auttavat mm. tarvittavan rahoitustarpeen laskemisessa.

Pienkorjauspalvelut

Pienremonttiryhmämme huolehtii taloyhtiöiden pienistä korjaustarpeista. Näitä ovat esim. asuntojen ja taloyhtiön yleisten tilojen pienet korjaustyöt, paikkamaalaustyöt, piha-alueen rakennelmien kunnostaminen sekä puiden kaato.

Myyrmäen Huollon
asiakkailla on käytössään kokeneiden ammattilaisten osaaminen myös vaativien remonttien suunnittelussa ja teettämisessä.

8
MYYRMÄEN HUOLTO

Kuin oma talonmies

Myyrmäen Huolto Oy vastaa reilusti yli sadan taloyhtiön huollosta. Asukaslähtöisen toimintamallimme mukaisesti olemme nimenneet jokaiselle taloyhtiölle oman huoltomiehen, joka vastaa kiinteistön ja piha-alueen päivittäisistä huolto- ja korjaustoimenpiteistä.

Asiakkaidemme mielestä huoltomiehemme ovat kuin helposti lähestyttäviä vanhanajan talonmiehiä, jotka tuntevat talonsa ja löytävät aikaa keskustelulle asukkaiden kanssa.

Schindler uudistaa hissit

Talon peruskorjauksen yhteydessä tulee tapauskohtaisesti harkita myös joko hissin hankintaa tai olemassa olevan peruskorjausta. Schindler toimittaa niin uusia hissejä kuin komponentteja vanhan hissilaitteiston uudistamiseen. Ainutlaatuisen tekniikkansa ansiosta asuintaloihin suunnitellut Schindler-hissit kykenevät kuljettamaan enemmän ihmisiä kuin monet kilpailijansa.

Schindlerin uusi hissikoneisto toimii vaihteettomalla teknologialla, joten se on hyötysuhteeltaan parempi ja hiljaisempi kuin perinteiset koneistot. Erillistä konehuonetta ei enää tarvita. 3300 mallisarjan hisseissä on vaihteeton koneisto, jossa vaijerit on korvattu hihnoilla. Hyvän hyötysuhteen ansiosta moottori on aiempaa pienempi ja äänettömämpi. Hissikoneisto voidaan tästä syystä sijoittaa lähelle asuntoja ja lopulta tavallisen kokoiseen hissikuiluun mahtuu 100 mm tavallista leveämpi hissi.

Luotettava ja ympäristöystävällinen

Schindlerin hissitöiden johtaja Tapio Härö kertoo, että uusi hissityyppi on erittäin käyttövarma. Uuden tyypin hissejä on toimitettu jo n. 1500 kpl Suomeen ja vikailmoitusten määrä niiden osalta on ollut vain yksi vika laitetta kohden vuodessa. Ero vanhaan on suuri, kun vanhoilla hisseillä vikailmoituksia on n. 1,5 kpl laitetta kohden vuodessa.
Schindler on panostanut ekologisuuteen erityisesti energiatehokkuutta hakemalla. Uuden tekniikan ansiosta hissin kuljettamiseen tarvitaan 30 % vähemmän energiaa, sen valmiustilan virrankulutus on 40 % alhaisempi ja led lamput kestävät 20 kertaa pidempään kuin perinteiset ratkaisut ja ovat samaan aikaan myös energiatehokkaampia.

9
MYYRMÄEN HUOLTO

Ajanmukainen kalusto

Käytössämme on moderni ja tehokas, kiinteistönhoitotehtäviin räätälöity kalusto. Monipuolisesti varustelluilla koneillamme hoituvat kaikki työt lumen aurauksesta ja kaivuutöistä puunkaatoon ja valotolppien asennukseen.

10
MYYRMÄEN HUOLTO

Sähköiset palvelut

Laadukas kiinteistönhoito on suunnitelmallista ja tietoa keräävää, oikean suoritemäärän sisältävää palvelua. Nykyaikaiseen kiinteistönhoitoon kuuluvat olennaisena osana myös sähköiset palvelut.

Sähköinen huoltokirja tukee kiinteistöjen pitkäjänteistä kehittämistä ja vahvistaa asuntokohtaisten korjausten dokumentointia. Se on päivittäisen toiminnan ohjaamisen väline, johon kirjaamme työtehtävät, vikailmoitukset ja tehdyt korjaustoimenpiteet. Sähköinen huoltokirja toimii myös viestintäkanavana: taloyhtiöiden hallitusten jäsenet pystyvät seuraamaan työtehtävien toteutumista reaaliajassa ja asukkaat voivat jättää korjauspyyntönsä, vikailmoituksensa ja remonttinsa vaivattomasti netissä.

Sähköisiin palveluihimme kuuluu myös sähköinen laskutus, jota suosimme paperilaskutuksen sijaan. Meidän kauttamme taloyhtiöt voivat hankkia helposti myös omat kotisivut, jotka helpottavat asukkaiden välistä viestintää.

11
MYYRMÄEN HUOLTO

Myyrmäen Huolto Oy

Käyntiosoite: Ojahaanrinne 4, 01600 Vantaa
Postiosoite: PL 33, 01601 Vantaa

puh. 09 530 6140
asiakaspalvelu@myyrmaenhuolto.fi
www.myyrmaenhuolto.fi

Toimisto avoinna
ma 8–17
ti–pe 8–16

Ota yhteyttä

Jätä yhteystietosi. Otamme yhteyttä mahdollisimman pian!